NU SKA JAG BAKA!!



Har sagt typ flera dagar att jag skulle baka men har inte gjort det. Så tänker göra det precis nu, vet inte vad jag ska baka få se vad det blir ! :D Ska bara äta mellis städa mitt rum lite kort och sedan bakdags ! Har läst ut boken som jag läste. Sommaren jag blev vacker. Har dock läst den förut men det var skitlänge sedan och kommer inte ihåg allt. I alla fall så har vi typ inga läxor... utom att en bokredovisning som ska vara klar tills nästa vecka och en so sak som ska vara klar tills nästa fredag. PLUGGA !! Men inte nu. hihi. Jag vet inte varför men alltid när jag kommer hem byter jag om till mina myskläder, orkar inte riktigt ha ngt annat på mig men samtidigt känns det konstigt... haha men vem har sagt att jag inte är konsigt ;) I alla fall så älskar jag mina mystofflor (bild ovan) men nu ska jag gå,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0