Igår!



Srry för typ ingen uppdataring igår men direkt efter vi slutade (kvart över 1). Jag hjälpte Sofia men en sak sedan sprang jag till bussen, men vi missade den så vi gick hem till Jullabulla som bor närmast och sedan hämtade lite saker sedan fick vi springa till bussen igen hahaha, i alla fall kom vi med den och var i stinsen i typ runt 4 timmar, sedan åkte vi hem med Bella och hennes mamma som vi träffade i stinsen. Åt när jag kom hem och sedan kom Fanny Julia och Bella typ vid 8 och Lovisa typ vid halv 9. I alla fall så kollade vi på film, Mean girls som Julla inte hade sett men alla andra hihi, i alla fall gick dom typ halv 1 och sedan gick jag o la mig. Köpte lite saker i stinsen som jag lägger upp efter jag har ätit frukost,
pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0