Sminkad !

Vart som sagt sminkad idag, eller sminkkurs eller vad det nu heter. I alla fall så var hon som lärde mig super duktig köpte dock bara rengöring och sedan en borste, kände att det var viktigast ! ^^. Har lärt mig lite halvft att blanda ögonskuggor hihi. I alla fall älskar jag att sminka/bli sminkad, har gjort klar so:n nu btw och musiken tar jag itu med imrogon. Känner att min bloggdesign ska fixas... måste bara fixa photoshop till MacBooken.. Sms:ar med Robin har typ inget annat för mig, upptäkte att jag inte kan ladda in bilder på macen annars skulle ni få bilder på det som jag hade köpt. Attas också... Men medans så kan ni lyssna på låten här nedan medans jag gör mig i ordning, tror jag ska upp o fota imogon så jag gör iordning allt nu så slipper ja i morgon hihi. Bild på sminkningen, (btw, tror jag ska byta till den andra bloggdesign eller någon gammal.)


Denna låt har fasnat på hjärnan haha ;)

I just had sex - Akon
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0