Shoppat !

Var i sollentuna centrum och stinsen idag med Fanny o Bella, jag och Fanny fikade medans Bella åt "lunch" mer som kaffe, äpple och bröd men men :D Köpte ett par leopard jeans på JC för 99:- (rea)ovanligt för mig med leopard eller hur ;). Köpte underkläder och ett par svarta mjukis sockor från Cubus vart 108:- om jag inte minns fel orkar inte kolla (a), sedan en vit shorta från H&M för 99:-, har letat superlänge efter en och nu köpte jag den bara hehe, orkar inte leta mer den satt hyfsat i alla fall (a). I alla fall orkar jag inte lägga upp bild, igår köpte jag ett par jeans från Salt också men det vart hål så ska byta i morgon. men snart kommer Fanny och Isabella hit, vi ska se på melodifestivalen som börjar 20.00 :D
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0