Drömde...

Jag måste bara berätta vad jag drömde inatt,

Det var jag, Lovisa, Julia, och Bella och några mer som jag inte kommer ihåg. I alla fall så hade vi åkt till något varmt land och alla vi skulle vara fotomodeller eller jag o julia och dom andra som jag inte kommer ihåg. I alla fall så sminkade vi oss och sedan så skulle vi bli fotade men helt plötsligt så var vi inte där utan på något hotell, det såg väldigt mysigt och lyxit ut typ som om vi var riktiga fotomodeller, i alla fall så tappade ja bort mig och sedan ringde julia och undrade var jag var jag hade tappat bort mig och sedan kunde jag inte komma på vad hotellet hette så jag frågade julia men hon visste inte heller sedan stötte jag på lovisa och hon visste inte heller var det låg, sedan vaknade jag. Skumt asså. haha.
Jag ska åka med mamma till sollentuna centrum och fixa en sak sedan ska jag träffa Robin. Har skit tråkigt i alla fall ska plugga och snart äta,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: skjortan är från h&m :)

2011-02-27 @ 14:13:27
URL: http://lioa.blogg.se/
Postat av: johanna

söt blogg !

kolla gärna min blogg och säg vad du tycker är bra och vad jag borde ändra på :D

du får gärna ge tips på nytt bloggnamn också ;)

KRAM !

2011-03-01 @ 17:23:07
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0