Ångest.

Min kompis, eller vi var kompisar förut, nu har vi tappat kontakten men hon går i min parralell klass, hon är skit duktig på cheerleading och jag är fett avensjuk att ja inte går på ngt sådant. Vill gå på någon sport och cheerleading verkar och säkert är super kul men jag känner mig lite gammal, det är ju svårt att komma med i en grupp när man är nybörjare.. min syrra går på volleyboll och det har jag gjort och nu vet jag inte riktigt var jag vill gå typ 1 gång i veckan men jag vill dansa eller ngt.. får se om jag ska börja på gym. Fyller år i Aprill så kan inte gå till gymmet än. I alla fall så ska jag böjra på spinning ensam eller med Julia.
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0