Gillar inte noveller.


Hej! Jag kom nyss å tänka på en sak. Jag gillar verkligen inte noveller. Jag har läst mina kompisars noveller som jag måste berömma dom för de är skit duktiga på att skriva noveller, så Julia Fanny o Lovisa *beröm till er*, I alla fall så tar jag ett exempel som Lovisas novell. JAG VILL LÄSA MER ! VAR ÄR DEN FÖRBANNADE FORTSÄTTNINGEN!!! Jag gillar inte när det bara slutar sådär, jag märker att när jag läser vill jag att det ska vara mer text, alltså som en bok, men då kommer vi till böcker och jag gillar inte korta böcker heller, när dom är intressanta så vill man, i alla fall jag, att dom ska fortsätta i all evighet! Men vad ska man skriva om då, vad ska det handla om? Om vi ska gå in på serier nu då, alltså jag följer One Tree Hill som har slutat gå på tv och btw, jag önskar mig 3-8 i julklapp, har redan 1 och 2. Men tillbaka till serier, jag tycker dom är underbara när dom är intressanta ! Serierna jag gillar/kollar på är, One Tree Hill, Scrubs, The simpsons, Family guy, The Big Bang Theory, m.m. I alla fall tillbaka till noveller, jag vill inte att dem ska sluta, tror jag måste börja läsa många bra böcker... haha, kom och tänka på det eftersom jag ska vara konfransiee(stavning?) på novellmiddagen. Vet att jag nämner det mycket också hehe.
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0