Sääämla !


Kärlek till spinning cykeln som ska få mig i form !:D Ska cykla 10 min 3 ggr i veckan ! Ska också börja på spinning hoppsa jag! Ska tjata lite mer på Jullabulla heheh♥, Mamma kom nyss hem med sämla ! :D Själv sitter jag o pluggar på länderna på Seterra och lyssnar på mysik. Jag ska fixa min svarta dator för att den ska bli bra förhoppningsvis och inte sega m.m. Hoppas det blir snart ! I alla fall så ska mina söta vänner, Lovisa, Fanny, Isabella och Julia komma till mig imorgon och vi ska kolla på film. Innan så åker jag, Julia, Fanny och kanske Isabella o ska fråga Lovisa också som jag glömde, hehe srry för det Lovisa, i alla fall så ska vi först in till stinsen o kolla på kläder som Jullabulla ville och sedan ska vi köpa saker till kvällen. Mys!♥
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0