Okej, okej..


Sitter hemma igen, det är tredje dagen gilt llr? Nej.. var sjuk innan skolan började också. Trevligt vah? Nej inte alls. Tror jag kommer till skolan imorgon för jag är bara lite förkyld som sagt. Har bäddat min säng och kollat klart på One Tree Hill... Har inga fler serier fast jag har beställt 5:an som tydligen hade kommit ska ringa pappa snällt och fråga om han kan hämta den idag. Har inte ätit frukost men ska göra det snart. Min bästa kompis lillasyster och jag har One Tree Hill gemensamt och vi snackar om det ibland och äromdagen sa hon att den går på Söndagar klockan 18 på 5:an och då är det säsong 8. Den sista alltså om dom inte ska göra ngra fler men det tror jag inte. Ska forska lite mer i det sedan.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0