Tävlar!!



Hej ! Jag är med och tävlar i Michaelas portrettkurs och är med och tävlar om en gratis grundkurs i porträtt. (klicka på bilden så kommer du till Michaelas blogg)

Jag tycker jag ska vinna för att jag älskar att ta porträttfoton, dock har jag inte fotoat så mycket porträttfoton men jag har blivit mer och mer intresserad av det på sistone. Jag har varit intresserad av att fotoa sedan ungefär 3 år tillbaka och jag vill lära mig mer och utvecklas, så jag tror eller snarare vet, att detta är en bättre kurs för mig att lära mig allt som jag kan ta av denna kurs om porträttfoton, för jag tycker att alla Michaelas porträttfoton bilr super och då kan jag få tips hur mina kan bli lika bra ! :)
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0