Godmorgon..

eller ska jag säga kväll? I alla fall så har jag inte kunnat blogga. Har varit på gymnasiemässa och kom nyss hem. Måste plugg nu typ för att annars blir det ingen fotomässa i morgon. Ska typ åka klockan 10 härifrån tror jag? Få se om pappa orkar upp då (a). I alla fall så kommer massor med människor som jag vet dit, skit skoj :D!. Bland annat Nea som jag inte sett på år och dar.... alltså bokstavligt, såg henne sedan 2 år sedan... sorligt :o Johanna och Louise kommer dit också och sedan kanske Filip...? Några storbloggare ska dit också... :D Hoppas att det blir skojj ! Ska jag ta med min kamera eller ej? Vad tycker ni ? :D Som sagt  måste plugga nu,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Om du läser inlägget så står ju faktiskt länken där man laddar ner? ;) Kram

2010-11-27 @ 22:53:37
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0