Stan with the girls!


Tjabba! Ska dra in till stan med Louise o Sarah sedan åker vi till Sollentuna C o möter upp Lee, Vi ska handla julklappar, för mig blir det till Lee och sedan Louise, Sofia's precent köper jag sedan med super gulliga Carro :). Få se om jag har med mig ngt hem till mig själv? :D Det var super länge sedan jag var och handlade... få se var det blir,
TrevligtTrevligt :D. Ska väll snart göra mig i ording, dvs äta något och sedan vänta på att dom ringer/sms:ar. Jag vill bara hälsa er Gud Jul också ;)
pussorkam

Kommentarer
Postat av: Seyma

hanna jag vill ha blogg design som vibyflickan!!!!

2010-12-17 @ 17:12:04
URL: http://desperatahusgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0