Sjuk...

Hej ! Jag är sjuk idag, ska gå till skolan i morgon, är hemma för att vila så jag kan vara konfrancie på novellmiddagen i morgon. Sitter och kollar på MTV och ska väl äta något snart. Vet bara inte vad jag ska äta, jag undviker att prata för jag låter som en kratta... Vill verkligen bli frisk till imorgon. Ska dit även fast jag är sjuk har jag bestämt. Jag har massor med foto ideer och jag vill fota så snart som möjligt... hehe. I alla fall så kanske det blir på söndag men Jullabulla, ska bara snacka med henne först hihi. Eller hon kanske läser inlägget före jag har snackat med henne :o haha XD. I alla fall så ska jag plugga nu, No hemsidan vill jag få klart idag, och Engelskagloserna.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0