Skolavslutningsklänning

Linnea ville se hur min klännin såg ut så jag ska visa det, dock är det inte så bra bilder eftersom att det är tagen med macbookens cam men jag kan inte ta med min systemkamera för jag har problem att ladda in den i datorn..

Varit med Julia typ hela helgen, eller från fredag till lördag i alla fall. Vi åkte till stan på fredagen, vi har typ alldrig varit ensama i stan alltså utan Lovisa och Fanny. Vi hade skit kul i alla fall, hittade ett par skitsnygga skor som jag ska ha till skolavslutningsklänningen. I alla fall sov hon sedan över här o vi kollade på one tree hill. Hade skit kul det var typ jätte länge sedan någon sovde över hos mig o tvärt om, i alla fall så ska jag plugga typ hela dagen idag, får se om jag orkar kolla igenom min garderob alltså om jag vill göra mig av med ngt. ska äta nu,
puss

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åh vilken fin klänning! :D

2011-03-08 @ 21:13:57
URL: http://ccccassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0