Hemma.

Kom hem runt klockan 1. Orkar inte me skolan o ja mådde illa så jag gick hem. Sofia gick också hem hon hade huvudverk. I alla fall så ligger hon och sover i min säng medans jag har fixat lite i mitt rum, plockat upp och så. Skulle fixa min garderob men får göra det när Sofia har vaknat för jag kan inte lägga kläderna på henne liksom. Eller kan, kan jag men jag vill inte väcka henne. Hon borde vara trött, har haft massa sker i helgen m.m. Hon kan i alla fall sova på dagen vilket jag inte kan, ska ringa mamma snart och be henne köpa hen donken till middag för jag känner verkligen för att äta det. Srry också om jag inte har bloggat men jag har inga bilder förutom cam bilderna och dom är inte så roliga och dels så har jag ingen desig och ingen motivation så när min dator kommer tillbaka ska jag försöka fixa en design. Har inte något photoshop på Macen och jag orkar inte ladda ner i 30 dagar. Det känns lättare att jobba på den svarta datorn och inte på macen. I alla fall så ska jag väl försöka plugga lite nu, har en sak som skulle ha lämnats in förra veckan som jag måste göra klart och sedan arbetsprover. Nu vart jag väldigt sugen på pommes. puss.

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

svar: den heter "nana skirt"! tack så mycket!

2011-05-17 @ 17:23:22
URL: http://missebonie.blogg.se/
Postat av: Lykke

Hej! Jag har några frågor och hoppas att du kab svara. Jag googlade efter runt lite efter operera läppband och någonstans så dök ett inlägg från din blogg upp. Du har gjort en sådan operation uppfattade jag :)

Jag gjorde en igår själv och undrade bara om den hjälpte, blev din glugg mindre?

Själv är jag väldigt svullen, ser mer eller mindre ut som en anka just nu, hur länge var du svullen?

Skulle bli jätteglad om du svarade!:)

2011-06-02 @ 00:39:56
Postat av: SOFIE

Sofie svarar: åååh tack så mycket! :D <3

2011-06-08 @ 19:58:49
URL: http://sofienorman.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0