Fest igår !


haha okej krazzy bild. I alla fall så fyllde Louise år den 10 Mars och hade fest igår ! I alla fall hade vi super roligt, Maskerad var det, jag vart Leopard hehe, oväntat ? I alla fall är det söta Johanna brevid mig, vi gjorde oss i ordning tillsammans, Johanna var byggare bob super söt ! I alla fall så är jag trött. Vaknade halv 7 -.-'. Har precis städat mitt rum. Har massor att göra idag, plugga Musik(prov på fredag), göra klart So:n(skulle vart inlämnad igår), plugga No(har prov på onsdag), jobba med filmanalysen(ska vara innne på måndag) och till sist jobba matte(prov på måndag). Ska träffa Robin på kvällen också kommer inte palla plugga hela dagen. puss.

Kommentarer
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

typ någonting med 40, den ligger på sängen men orkar inte koooola hahaha :D

2011-03-13 @ 20:41:57
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Det svarta linnet med dragkedja: Monki

Det blommiga linnet: Ginatricot



kram:))

2011-03-13 @ 21:25:17
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0