Sjuk? NEJ DET FÅR JAG INTE BLI!


( F a v o r i t  i  r e p r i s . )
Känner att jag har jätte ont i halsen och känner mig väldigt trött, ska träffa Anton idag, hoppas jag inte blir sjuk bara. Hör att det typ regnar eller ngt, hoppas inte ! Eller ioförsäg vill jag ha sol... o jag är grymt sugen på att fota. Kanske jag ska ut och fota idag men det kanske inte är så smart eftersom jag känner mig sjuk och ska isåfall stå i typ tshirt och byxor... Som jag sa igår så kom Robin hit och vi kollade på One Tree Hill käkade pizza och typ snackade. Hahah skit mysigt, han är bäst asså ! ^^ Men som sagt så ska jag rensa min dator på bilder för att den ska lämnas in på lagning så jag borde göra det nu! Eller snarare lägga mig i sängen o ta en halstablett eller ngt. Ska i alla fall försöka bli frist, han inte lägga in dagens Outfitt igår så den kommer idag,
pussokram^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0