Det känns som Fredag...


Måndagar alltid lika roligt. Jag önskar så att jag var 16... då kunde jag gå på gymmet. Önskar mig ett gymkort, i April blir jag 16 och jag vill värkligen träna, känner att jag behöver det. Har dock en träningscykel hemma som jag kommer använda... I morgon så ska jag åka in till sollentuna centrum o kolla på skor, det blir förmodligen ensam eftersom mina kompiar är så lata! :p Sitter och planerar veckan, fullt upp säger jag bara... Efter jag vofflade mitt hår så har jag tappat massa hår och det har blivit skit tunnt... som tur var syns det inte sa Linnea idag, happy face! Som sagt har jag massor att göra, bara idag ska jag skriva max en A4 sida som beskriver en so fråga haha, inte roligt, rita klart en bild till min so lärare så jag kanse höjer mitt betyg, och göra seterra.. inte roligt... i alla fall så ska jag väl tvinga mig att äta nu. Även fast jag inte alls är hungrig.
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0