Äta middag √ !


Jag är så jävla trött. Vet inte var det är med mig men jag får ont i magen typ hela tiden. Inte roligt alls. I alla fall så ska jag plugga idag, har inte följt schemat som jag gjorde i måndags så måste plugga in lite och sedan får jag rå plugga imorgon, måste tvinga mig själv till det. I alla fall så hade jag ingen riktig lektion idag och igår... I går så åkte elevrådet in till stan och kollade på film, kommer för tillfället inte ihåg vilken film det var... men det var ngn barnfilm, och idag så åkte vi till naturhistoriska rixmuseumet för att typ jaa.. svara på frågor, åkte hem, åt sedan hade vi slöjd, jag då syslöjd och sedan hade vi en halvtimmes lektion i svenska. Fick reda på att vi har intrenattionellt prov näst nästa vecka i svenska. Inte taggad alls, om jag ska klara det då så måste ja börja plugga nu! Inte roligt har massa annat som ska göras. Men nu måste jag verkligen plugga annars kommer jag inte få ngt gjort alls.
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0