06:00


Jag har bestämt mig för att jag ska ut imorgon och springa imorgon! Jag ska cykla på tränings cykeln vi har hemma ist det är för isigt :D Dock vet jag inte om jag kommer göra det men jag kan ju försöka ! Ska göra mig i ordning och sedan ska jag ta fram kläder tills imorgon och så... hihi, ska små städa lite på mitt rum också, hatar när det är stökigt. I alla fall så ska jag snart sova och om Robin läser detta så, ha-ha! Aja.... Btw, det blir suddiga bilder pga webben och det är för att jag inte orkar sitta på min sega dator... hehe.. och det är där jag har alla bilder, som sagt så ska jag inte babbla nu utan sätta min hjärna i tankar, pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0