En annan blogg.

Hejhej !
Jag heter Hanna och är 15 år. Jag älskar att fota, rita och mina kompisar, modell är också skit kul att stå som. I alla fall så har jag en annan blogg, http://vibyflickan.blogg.se/ som jag inte okrar ha längre, kommer blogga här men det kommer upp mest foton! :) Jag älskar en serie som heter One Tree Hill, om du inte vet vad det är googla det eller ngt, hehe. I alla fall så hoppas ja att du kommer följa min blogg och kommenterar kanske? :) Det kommer mer info sedan kanske? Foto utrustning och sådant. Jag är medlem på Bdb, DA, FB m.m. Btw så har jag en tvilling syster som heter Sofia. Bara så att ni vet.
pussokram

Designen är på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0