Ett nytt inlägg...

Tjabba !

Jag har massor att göra idag... Har redan lagat mina blåa mjukisbyxor som var sönder i fickan, gick skit lätt, och plockat i och ur diskmaskin. Nu ska jag fixa klart min tekning till min bild lärare som jag ska visa, ska också skriva en budjet för allt jag ska köpa, som te.x. en ritplatta m.m. Ska skriva en önske lista och fixa en bild i photoshop sedan ska jag om jag orkar fixa 2 kuddfodral med tyg som jag köpte på mitt landställe för ungefär ett år sedan tror jag :). Ska plugga och fixa våra fotöljer som jag ska fixa sedan efter maten... Ska också finslipa designen och sedan lägga upp den, men men ska fixa klart bilden nu och sedan bloggdesignen,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0