wee!! :D

jag vet inte men jag är fett glaaaad ! :D
Jag och Sarah ska börja på streetdace, vi äääälskar att dansa, gick på det förut men jag slutade,... XD I alla fall så ska jag cykla idag och har pluggat massa men boken är fortfarande inte utläst... DET MÅSTE DEN BLI IDAG TYP PÅ KVÄLLEN ELLER NGT :/ PANIIIIK ! Jag är inte så duktig på engelska men jag fattar det mäste i boken *stolt* I alla fall så ska jag börja rita mera ! :D Lägga upp dom på bloggen också.. I alla fall så här kommer min önskelista :D

Svart läppstift (make up store)
Rött läppstift (make up store)
Precentkort på Make Up Store
Precentkort på Lindex (Parfym 500:-)
Ritplatta
Fotostudio
Hur man ritar manga (böcker)
En fotostudio på mitt landställe
Tröja salt
Collagetröja ginatricot
One Tree Hill 3-8 (dvd)
50mm objectiv (sigma)
Parfym Britney Spears (Finns på Lindex 500:-)
Pengar
150 ögonskuggor blocket (sett)
Smink
Rosa kajal (Maxfaktor)
Blå kajal (Maxfaktor)
Fotopapper A4
Bli modell fotograferad
Kofta på schok
Röd lippliner
Ipodhörlurar
Streetdance (DVD)
Pennsett (akademibokhandeln)
Kläder m.m.

Men ska äta nu,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0