Jag blöder i munnen.


Tja! Ja som ni ser på rubriken... DET GÖR SKIT ONT I MINA TÄNDER ! Som ja skrev tidigare så skulle jag ta bort e sak som jag inte viste vad det hette i munnen, men jag fick reda på det. Alltså jag har tagit bort läppbandet. I alla fall så hatar jag sprutor och blod. Jag tog 3 sprutor i munnen, såklart hade jag bedövning annars hade jag avlidit. Bokstavligen. Jaa.. och med blodet... vad ska man säga.. Det blöder fortfarande och jag mår illa av allt blod jag har svalt. Satt en timme i bilen och väntade på att min mamma och min syster skulle komma tillbaka från icamaxi så vi kunde åka hem. Dom kom efter 50 minuter. F-E-M-T-I-O MINUTER !!!! Jag dog halvft. Men i alla fall. Mamma ska snart göra pankakor till mig och Sofia... hoppas mina tänder inte gör ont. Btw jag sydde ett styngn i munnen också så jag ska och ta bort det den 8 November. Nästa måndag alltså. Vi var på Ikea också och köppte lite saker som inte fanns i förrgår till garderoben. Det är kind off mitt feel att Jullabulla inte har boggat på typ.. vad ? 23 månader och några dagar? Haha nej men känner mig skylldig och vart klar med min design i morse, så nu håller jag på med julias, eller har börjat på den, måste få lite bilder av tösen :). I morgon så ska Louise, Johanna, Linnea, Sofie, Emma och kanske jag åka in till gamlastan och fika och sedan fota kommer bli superkul ! Vet bara inte om jag okrar efter som jag är "opererad" i munnen. Dagens outfitt kommer snart. Vet att ni älskar mina underbara cambilder ;D
pussokram

Kommentarer
Postat av: nemo

läppbandet?Vart sitter det och varför tar man bort det?:O

2010-11-01 @ 20:14:13
URL: http://www.scenbloggen.com/nemolumos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0