Hemma.


Hej! (gammal bild) kom nyss hem från Sollentuna Centrum var där med Lovisa, vi fikade och kollade på massor med saker. haha. I alla fall så när vi skulle fika så gick vi till pressbyrån och stod och kollade på bullar, då kommer en personal med nybakade kanelbullar och skakar plåten, säger ska ni inte ha?, sedan säger han nehe, om man inte skrattar hamnar han i helvetet. Vi kollar på varandra, rå garvar och sedan high5, sedan tar jag en bulle och Lovisa en choklad munk. När vi ska betala är samma person där och frågar om Lovisa tog bullen, nej svarar hon, är det bra sådär frågar killen, ja säger lovisa, killen: varför det. lovisa tänker... för jag har inte råd svarar hon. okej säger han och sedan betalar hon, när jag ska köpa: köpte du en kanelbulle då da, ja svara jag, jag betalar och han frågar om Lovisa gillar Jac skelleton eftersom hon hade det på plånboken, lovisa svarar ja och sedan: får jag en high5 eftersom du är så cool? självklart *high5:ar* men bara en svarar killen. Hahah dagens mittpunkt alltså ! Tvingade med henne i affärer. Hon gillar inte alls att gå i affärer. I alla fall klädaffärer. Det var ganska länge sedan bara jag och Lovisa gjorde ngt så vi snackade om allt mellan himmel och jord. Lovisa är en underbar människa. Ni vet jju inte vem denna underbara person är, hon är god(bokstavlgt) o glad, hon älskar bananer precis som jag, alltså då ätbara bananer :). I alla fall så hatar hon att vara i klädaffärer. Hon gillar manga, så det är hennes "drog" medans min är kläder ! :D Både jag och Lovisa är intresserade av att rita, lovisa ritar underbart ! mycket bättre än bilden som hon ritade för några år sedan; länk. I alla fall så lär hon mig sjukt mkt eftersom hon är duktigare än mig så nu har jag inte tid att blogga, jag ska rita ! :D
ps. Älskar min Spencer<3

pussokram

Kommentarer
Postat av: gabriella

kolla in om du blev en av veckans blogg finalister! och glöm inte att rösta!



http://ovesson.blogg.se/2010/november/veckans-blogg-finalisterna-ar.html#trackback

2010-11-03 @ 21:41:11
URL: http://ovesson.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Nawh så söt :)

2010-11-03 @ 23:08:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Spencer

Ohoho, pälskar min Charlie xD

2010-11-04 @ 22:24:26
Postat av: H A N N A - F O T O B L O G G

Love u too Spencer<3333

2010-11-05 @ 07:43:37
URL: http://hhannafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0