Det luktar nya möbler i mitt rum...


hahah på rubriken.. Inte lite konstigt, jag har fått en ny garderob, 150 cm och sedan har jag köpt själv en ny byrå :D. Happy face ! I alla fall så sitte rjag o betraktar mig i spegeln, sitter i sängen. Allt är inte klart än men jag hoppas det snart blir klart så jag kan lägga in alla mina kläder + saker. Måste rensa mina kläder också... Har typ tusen kläder... bokstavligt... nej men man kan ju önska haha. Louise skrev på sin blogg att hon saknade våra fotodagar. Kan erkänna att jag gör det med, men när det blir snö ska vi ut o fota !!1 :D men nu ska jag böjra packa in mina saker i byrån och sedan gå ner och äta frukost !

Dagens låt:


pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0