Dator tillbax !

Tjoo ! Sitter på min skoldator som har varit på lagning, i vad då? En vecka tror jag att det var. Jag kom nyss på att mitt svenska arbete som jag ska göra är i skolan.. Gissa om jag vart sur. I alla fall så får jag göra det på lektionen. Ska snacka med min Svenska lärare om att lämna in ett arbete. Var sjuk förra tisdagen och eftersom att vi bara har Svenska på tisdagar så ska jag ge den denna vecka, typ 3 veckor försent... skäms på mig ! I alla fall så ska jag skriva en novell. OCHOCHOCH JAG HAR HITTAT MIN RITPLATTA BILLIGT !!! :D Eller den jag vill ha i alla fall, ska skriva min önskelista i ordning... vet inte hur det ska gå, det flesta kommer typ hamna på samma sida... haha men men, jag ska tvinga mig själv att fixa det ! :D. Är inte så glad... min andra dator, som jag för tillfället hatar för att den kära datorn har fryst 3 ggr nu så jag har fått stängt av den och sedan satt på den igen. Men men, jag ska ringa pappa och seda rensa bilderna...
puss o kram

Kommentarer
Postat av: tille - fotoblogg.

vilken fin blogg

2010-11-23 @ 18:35:16
URL: http://ttillen.blogg.se/
Postat av: tille - fotoblogg.

vilken fin blogg

2010-11-23 @ 18:35:29
URL: http://ttillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0