COOL TILL TUSEN!

Tjo !
När jag var på fotomässan frågade jag om man kunde ta bilder så kom dom direkt in i datorn, och det fanns det, dock var det slut att man kude ladda ner ett pogran som hette camera control. Och jag hittade ett pogram och det funkar super ! :D här är lite bilder som jag har tagit med just detta moment;
(dom är ej redigerade)



Köpte en tidning och en rengöring filt till kameran, annars så vart jag helt sold på allt annat som fans inne på messan ! :D Och nu ska ja tvinga min bästis Jullabulla att bli fotad, har sjukt många ideér, fast denna gång blir det innomhus XD Behind the sceans bilder kommer sedan när jag får dom av syster min eftersom det var honsom fotade med sin kamera! :D Btw. Nikon D3100 är underbar, har prövat den :D Men är ändå sjukt nöjd med min kamera, det ända som saknas är att man inte kan filma på den, men alltid ska det vara något som man inte är nöjd med eller hur? :) Jag vill ha/ ska köpa en vit bakgrund och sedan en hållare till den, då har jag börjat på min fotostudio right?
PussoKram :*

Kommentarer
Postat av: Louise [ APOR OCH SKIT ]

Heheh ballt, men använder man den vanliga sladden man har för bilderna då :O eller måste man ha en speciell sladd? <3

2010-11-28 @ 22:09:30
URL: http://fashionbyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0