1:a advent !

Var på fotomässan idag, kameran hängde med och det vart runt 10 bilder. Orkar inte för tillfället att ladda upp dom nu. Är jätte trött och är klar med SO:n och Engelskan, ska snart börja på No:n. Man ska göra en hemsida om universum. YAY. Eller inte, orkar inte :(. Som sagt så var jag på gymnasiummässan i går och på tisdag, onsdag, trosdag, fredag, och lördag så ska jag på typ 14 öppet hus sammaligat. Inte roligt. Kan inte äns på Fredan, ja och Ester ska vara konfransieer (stavning?) för dom små som ska ha novellmiddag. Vi har novellmiddag på Måndag nästa vecka. I alla fall så ska jag ladda ner ett pogram så man kan fota med kameran inkoplad i datorn och sedan kommer dom upp på datorn direkt ! :D I alla fall ska jag chilla nu, har skit ont i halsen. Får verkligen inte bli sjuk,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0