Novellmiddagen!

Kom hem för ett tag sedan, har varit på novellmiddag ! Det gick skit bra, var typ bara lite nervös i början. Men i alla fall så van min bästa syrras kompis och min syrra kom på andra plats ! Tredje var någon annan från 9a. I alla fall så hade jag jätte roligt. Jag önskar bara en sak som är hemlig. Lite privatliv vah? :D Men i alla fall så dansade jag och min kompis tryckare och så svängde hon rumt med mig och jag typ "flög", och då säger en av våra lärare ngt och sedan skrattar hahaha hörde inte äns vad han sa, XD. Min kavalje *stavning* känner jag innan så det var soft. Eller jag är kompis med han så hahah XD. Jag tog massor med bilder men väljer att inte lägga upp dom här (A). I alla fall så ska jag lyssna på denna låt och drömma mig bort, döm mig inte för jag gillar låten :).

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack!



Ha en bra kväll :)

2010-12-07 @ 16:50:44
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0