Imorgon; JULAFTON!

Heej !
Jag vet att jag inte har varit så sosial på bloggen men igår var jag å fixade Soffans sista precent och sedan lämnade jag tillbaka en sak och köpte en skit mysig kofta från New yorker, köpte också en byster eller vad det nu heter i svart, från bikbok man fick tydligen troser med gratis haha, lyx! :D I alla fall så är inte syrrans present klar hehe. Måste fixa lite saker, vi ger presenterna idag hihi. Justja, igår så var det ju julklapps byta med kompisarna, Jag fick;
Lovisa;
Cupcake plåster
Superman bad anka
Rosa hörlurar

Fanny;
Presentkort på make up store

Julia;
Lipliner från maxfaktor

Louise;
Ett skitfint häfte som är till för när jag är ledsen
2 örhängen
en ask

Lovisa;
Super cool anka
Cupkake plåster
Rosa hörlurar (<3)

Lee;
Ett par leopardörhängen i lila (ringar)

Sarah är sjuk så vet inte när vi ska byta presenter.

Av mig fick dom;
Lovisa; Ett gosedjur och ett kanel ljus
Fanny; Bakformar, örhängen och Tavla med oss på
Julia; Halsband, armband och tavla med oss på hihi
Louise; Fotokub och 3 badbomber
Lee; D**** av mig och Louise

Men nu så ska jag vara sosial men familjen eller väcka dom XD
(glömde lovisas precenter, skrev dom nu, puss)
pussokram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fubbis :)

2010-12-23 @ 11:54:26
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0