Fu...

Kunde typ inte somna igår.. låg o grubblade på massa saker. Jag vet inte men det käns jobbigt att veta att skolan slutar snart. Vet inte om jag kommer palla plugga en massa efter jullovet. I alla fall så fotade jag Jullabulla igår, det vart skit snygga bilder och när vi kollar på dom så ska såklart min data sängas av och sedan vill den inte sättas på igen.., var och kollade på ett gymnasium, har kollat på 3 gymnasium hittils och jag tycker alla verkar bra... det är bara att komma in på något bara (A). Ska snart gå ner och äta frukost ska plugga massa idag, nej men läsa min engelska bok och sedan plugga till matte provet som är på trosdag. Har inte varit så aktiv för jag har inte orkat. Har haft annat att tänka på.

Ska börja med en ny design sedan också ! Gillar inte den jag har nu. Måste typ städa mitt rum idag också, det är stökigt sedan jag fotade Julia men orkade inte ställa tillbaka allt eftersom jag flyttade på skrivbordet. Jag älskar att fota asså ! :D
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0