Byta skola?

Jag är så jävla trött på våran klass, dock är det ingen ideé att byta skola nu, det är bara att vänta ett halvår till. Vet inte men jag blir så jälva sur på vissa människor. Ska bli jävligt skönt att sluta på skolan, kommer sakna Linnea C, och hoppas vi går i samma skola, hoppas på det i alla fall, jag har LK och det är fett kul ! :D <- ironi på hög nivå. I alla fall så ska jag börja träna när jag blir frisk. Men ska lyssna på lektionen nu, (omduintegillarmigvarförumgåsdudåmedmig?lämnamigifredomduintegillarmig.)
pussokram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag känner igen mig såå väl. Jag verkligen HATAR min klass och tycker att den är världens sämsta och man stör sig så otroligt mycket på vissa killar och så är det den stökigaste klassen på hela högstadiet! Men har man klarat 1 och ett halvt år så klarar man väl 1 och ett halvt år till!

2010-12-09 @ 18:11:15
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: R.E.B.E.C.K.A.

hej! supersöt blogg!:D haha. Gillar dessa

små gubbar som finns lite här&där ;D

ska vi följa varandra via bloglovin?=)

2010-12-10 @ 15:14:12
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0